Połącz system ticketowy z BaseLinker, aby obsługa klienta widziała w jednym miejscu zgłoszenia, zamówienia, przesyłki i historię zmian ze wszystkich marketplace’ów. Rozwiązanie system ticketowy integracja z BaseLinker eliminuje ręczne przełączanie się między systemami i przyspiesza odpowiedzi dla klientów.
Integracja Debesis + BaseLinker łączy obsługę zgłoszeń z zamówieniami i przesyłkami z różnych kanałów sprzedaży. Agent supportu widzi od razu, co dokładnie zamówił klient, jaki jest status paczki i jakie akcje wykonano na zamówieniu.
System ticketowy z BaseLinker identyfikuje klienta po numerze telefonu lub adresie e-mail. W jednym widżecie w zgłoszeniu widać listę zamówień, produkty, dane dostawy i płatności oraz historię zdarzeń – bez logowania się do panelu BaseLinker.
Dzięki system ticketowy integracja z BaseLinker pracownik BOK nie musi przełączać się między marketplace’ami. Wszystkie kluczowe informacje o zamówieniu i przesyłce są pod ręką, co skraca czas odpowiedzi i zmniejsza liczbę pomyłek przy obsłudze reklamacji oraz zwrotów.
Połączenie Debesis z BaseLinker ułatwia wdrażanie automatyzacji – np. zmiany statusu zamówienia po zakończeniu zgłoszenia. Dodatkowo możesz raportować liczbę zgłoszeń w kontekście zamówień i wysyłek, co pomaga lepiej planować zasoby w obsłudze klienta.
System ticketowy z BaseLinker to rozwiązanie dla firm, które obsługują wiele kanałów sprzedaży i dziennie realizują dziesiątki lub setki zamówień. Dzięki integracji Debesis z BaseLinker dane zamówieniowe, wysyłki i zgłoszenia klientów są spięte w jednym miejscu.
BaseLinker integracje sprawdzą się wszędzie tam, gdzie kluczowa jest szybkość i dokładność obsługi zamówień: w sklepach internetowych, firmach logistycznych, hurtowniach oraz biznesach prowadzących sprzedaż na wielu marketplace’ach. System ticketowy Debesis zbiera zgłoszenia z maila, telefonu, formularzy i innych systemów, a dzięki integracji z BaseLinker automatycznie łączy je z konkretnymi zamówieniami.
Zintegrowany system ticketowy integracja z BaseLinker przechwytuje dane pozostawione przez klienta w procesie zakupu (dane kontaktowe, adresowe, informacje o zamówieniu) i prezentuje je w zgłoszeniu. Dzięki temu nie trzeba ręcznie wyszukiwać zamówienia po numerze – wystarczy adres e-mail lub numer telefonu, aby od razu zobaczyć powiązaną historię.
System automatycznie zbiera zamówienia z wielu kanałów w jednym miejscu, co znacząco ułatwia kontrolę nad realizacją wysyłek, reklamacjami i zwrotami. Eliminujesz konieczność logowania się do kilku paneli, a Twoja obsługa klienta zyskuje czytelny, jednorodny widok.
Dobrze skonfigurowany system ticketowy z BaseLinker pozwala obsłużyć większą liczbę zgłoszeń tym samym zespołem. Zamiast przeklikiwania się po różnych panelach, agent pracuje w jednym interfejsie, który agreguje wszystkie najważniejsze informacje o zamówieniach, płatnościach, wysyłkach i historiach statusów. To ogranicza liczbę pomyłek oraz zmniejsza potrzebę zatrudniania dodatkowych osób tylko do „sprawdzania zamówień”.
W systemie ticketowym Debesis identyfikujemy klienta po numerze telefonu lub adresie e-mail. Integracja systemów Debesis i BaseLinker daje możliwość wyświetlania zamówień klienta w trybie rzeczywistym bezpośrednio w systemie ticketowym za pomocą dodatkowego widżetu. To sedno rozwiązania system ticketowy z BaseLinker.
Integracja pomiędzy systemem ticketowym a systemem BaseLinker wymaga wygenerowania tokena.
Konfiguracja w systemie ticketowym Debesis (zakładka „Integracja”):
Zakres integracji – co może robić system ticketowy integracja z BaseLinker:
Po poprawnym skonfigurowaniu integracji zamówienia klienta zostaną wyświetlone w zgłoszeniu, a system ticketowy z BaseLinker stanie się centralnym miejscem do obsługi klientów i zamówień z wielu kanałów sprzedaży.
Debesis Sp. z o.o. 05-500 Piaseczno Geodetów 176
Copyright 2025 Debesis — All Rights Reserved