
Obsługa klienta w jednym miejscu
System rejestruje wszystkie sprawy, maile, telefony, zgłoszenia z formularzy w jednym miejscu i przydziela je automatycznie do zalogowanych pracowników
System ticketowy rozwiązanie
automatyzujące obsługę klienta
Wykorzystaj narzędzia, które zastępują powtarzalne czynności automatycznymi procesami, dzięki czemu usprawnisz obsługę klienta w swojej firmie.
Coraz więcej firm dostrzega korzyści wynikające z gwarantowania wysokiej jakości obsługi klienta. Ma ona ogromny wpływ na funkcjonowanie, a także rozwój całego przedsiębiorstwa. Zapewnienie satysfakcji konsumenta na każdym etapie jego podróży – od porównywania ofert, aż po opiekę pozakupową – może stanowić rynkowy wyróżnić firmy.
Z drugiej strony, niewłaściwa obsługa klientów sprawi, że potencjalni nabywcy produktów lub usług ostatecznie zrezygnują z danej firmy.
Żeby budować dobre relacje z klientami potrzebny jest sprawy system do obsługi klienta.
Musi on być prosty w działaniu, a jednocześnie zapewniać dużą liczbę możliwości.
System rejestruje wszystkie sprawy, maile, telefony, zgłoszenia z formularzy w jednym miejscu i przydziela je automatycznie do zalogowanych pracowników
System obsługi klienta daje możliwości integracji z innymi systemami, dzięki czemu pracownik dysponuje większą liczbą informacji na temat klienta
Kolejkowanie połączeń telefonicznych, nagrywanie rozmów, identyfikacja osoby dzwoniącej, samoobsługa klienta to kilka możliwości IVR
Portal pozwala klientom na samodzielne zgłaszanie spraw, wgląd w zarejestrowane zgłoszenia, uzupełnianie informacji