System do obsługi klienta

Coraz więcej firm dostrzega korzyści wynikające z gwarantowania wysokiej jakości obsługi klienta. Ma ona ogromny wpływ na funkcjonowanie, a także rozwój całego przedsiębiorstwa. Zapewnienie satysfakcji konsumenta na każdym etapie jego podróży – od porównywania ofert, aż po opiekę pozakupową – może stanowić rynkowy wyróżnić firmy. Z drugiej strony, niewłaściwa obsługa klientów sprawi, że potencjalni nabywcy produktów lub usług ostatecznie zrezygnują z danej firmy.

Żeby budować dobre relacje z klientami potrzebny jest sprawy system do obsługi klienta. Musi on być prosty w działaniu, a jednocześnie zapewniać dużą liczbę możliwości.

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

System helpdesk - co to jest?

Jednym z działów komórki odpowiedzialnej za obsługę klienta jest helpdesk. Zatrudnieni w nim pracownicy odpowiadają za udzielanie informacji oraz niesienie pomocy klientów. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego, termin „helpdesk” oznacza biurko pomocy. Doskonale oddaje to charakter tego stanowiska.

W przypadków średnich i dużych przedsiębiorstw, w których dzienna liczba zapytań jest dużo większa, potrzebny jest odpowiedni system helpdesk. Usprawnia on pracę osób odpowiedzialnych za obsługę klienta. Pomaga nie tylko kategoryzować informacje, ale również automatycznie przydzielać zapytania do odpowiednich działów.

System obsługi klienta

Zarządzający przedsiębiorstwami powinni dążyć do podnoszenia wydajności oraz jakości działów obsługi klienta. Żeby tego dokonać potrzebny jest odpowiedni system. Zaliczamy do nich między innymi systemy obsługi klienta. Co oferuje taki system?

Zakres funkcji zależy w dużej mierze od indywidualnych wymagań danej firmy. Nasz system ticketowy to oprogramowanie, które pozwala gromadzić w jednym miejscu wszystkie zgłoszenia od klientów, automatyzować ich obsługę, a także zarządzać reklamacjami.

Bardzo istotna jest w tym przypadku również integracja z innymi systemami. Nasz program zbiera dane ze skrzynki e-mail, połączeń, czatów i formularzy, ale również z zewnętrznych systemów do komunikacji czy zarządzania danymi. W ten sposób, pracownik ma w jednym miejscu dostęp do wszystkich danych dotyczących konkretnego zgłoszenia.

System help desk

Chęć utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klienta wymaga wykorzystania odpowiedniej klasy oprogramowania. Do takich zalicza się nasz system ticketowy. Nie tylko gromadzi on najważniejsze dane, ale również jest w stanie je przetwarzać, a także raportować rezultaty. Ułatwia to pracę i pozwala osiągać ponad przeciętną wydajność.

raporty i dashboard system ticketowy
integracje z systemem zgłoszeń
Omnichannel ticket system

Obsługa zgłoszeń z wielu kanałów kontaktu

Dynamiczne raporty i dashbordy

Integracje z zewnętrznymi systemami

Konfiguracja funkcji
systemu

Mobilna i desktopowa wersja systemu

OS Ticket - współpraca z klientem na nowym poziomie

W dzisiejszych czasach konkurencja na każdym rynku jest gigantyczna. Pojawiła się ogromna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które stają ramię w ramię z największym graczami o względy klientów. Właśnie z tego powodu trzeba zwracać uwagę nawet na najdrobniejsze detale w funkcjonowaniu firmy. Szczególnie jeżeli chodzi o bezpośredni kontakt z klientami, o których najbardziej walczymy. OS Ticket stanowi fantastyczne narzędzie, będące zdecydowanym ułatwieniem przy okazji pozyskiwania kolejnych partnerów. Jeżeli chodzi o OS Ticket, jednym słowem można określić ten system jako "porządek".

System ticket - wszystko w jednym miejscu

Wyobraź sobie sytuację, w której jeden klient kontaktuje się poprzez różne komunikatory. W dzisiejszych czasach mamy ich mnóstwo - od mediów społecznościowych, przez e-maile aż po klasyczne dzwonienie i rozmowa przez telefon. System ticket pozwala zebrać te wszystkie próby skomunikowania się klienta do Twojej firmy, dzięki czemu znacznie łatwiej będzie można się z nim skontaktować. Wszystkie nieodebrane połączenie, wiadomości na Messengerze czy też wysłane maila trafiają na jedną listę, która potem może zostać wykorzystana. System ticket pozwala na spójną i jasną komunikację z klientem, dzięki czemu relacja biznesowa okaże się znacznie bardziej profesjonalna i uporządkowana.

Tickets system - jak pomaga w funkcjonowaniu firmy?

Tickets system rzecz jasna pozwala na ułatwienie kontaktu z klientami. W jaki sposób pomaga to w codziennym działaniu przedsiębiorstwa? Przede wszystkim klient znacznie szybciej może spodziewać się rozwiązania problemu. Nie ma takiej możliwości, żeby mail z zażaleniem na produkt lub usługę utknął gdzieś w czeluściach skrzynki - wszystko widać w jednym programie. Tickets system może także pomóc firmie w uregulowaniu należności ze strony klienta. Daje on gwarancję dotarcia nie tylko do wszystkich zapytań, ale również zrealizowanych oraz oczekujących transakcji.

System ticketowy wewnątrz firmy

System ticketowy pomaga nie tylko w relacjach zewnętrznych, ale również w działalności wewnętrznej przedsiębiorstwa. Poprzez połączenie z mailem można stworzyć spis działań nie tylko pojedynczych osób, ale również całych zespołów i podzespołów. Stanowi to bardzo dobre i przejrzyste narzędzie do kontroli swoich pracowników, do którego wszystkie osoby zaangażowane mogą mieć dostęp. System ticketowy daje gwarancje, że wszystkie cele nałożone na zespół lub jednego pracownika zostaną zrealizowane, lub przynajmniej przyjęte do wiadomości czarno na białym.

Dobry system help desk dla Twojej firmy

System helpdesk oferowany przez firmę Debesis umożliwia zarządzanie obsługą zgłoszeń w systemie ticketowy. W ramach jednego systemu otrzymują Państwo wiele możliwości mających na celu usprawnienie kontaktu z klientami. System pozwala rejestrować wszystkie zgłoszenia poprzez wiadomości e-mail, telefony, wiadomości sms czy zgłoszenia poprzez formularz internetowy w jednym programie. W zależności od potrzeb przedsiębiorstwa oprogramowanie może zostać zintegrowane z systemami CRM czy ERP, tak aby wszystkie dane związane z klientami znajdowały się jednym miejscu. Debesis chcąc zapewnić pełny dostęp do rozwiązania, jakim jest system help desk, umożliwia obsługę zarówno z poziomu telefonu za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej, jak i z poziomu komputera.

System helpdesk wśród wielu ofert

Na rynku mogą Państwo znaleźć wiele rozwiązań help desk, które różnią się od siebie przeznaczeniem oraz ceną. Szeroki wybór utrudnia trafny wybór dostosowany do potrzeb przedsiębiorstwa. Dlatego nasza firma w trakcie oferowania naszego produktu dopasowuje poszczególne funkcje, które przydadzą się w codziennym funkcjonowaniu firmy. Wśród funkcji system helpdesk, nasi eksperci systemowi mogą dołączyć praktyczne funkcje tj. system zgłoszeń, czat, obsługa maili, SMS, panel analizujący dane czy system zgłoszeń bazujący na stronie internetowej.

System helpdesk – zalety takiego rozwiązania

Istnieje wiele argumentów, dla których help desk powinien być elementem funkcjonowania przedsiębiorstwa w dobie technologii informatycznych. Przede wszystkim system help desk pozwala zwiększyć wydajność, dzięki możliwości reagowania na wszelkie zgłoszenia dochodzące z panelu klienta, a także kompleksowej obsługi danych. System tego typu umożliwia skutecznie zarządzać problemami i szybko je rozwiązywać. W ramach wielu funkcji pozwalających na szybkie przeanalizowanie szczegółów zgłoszenia, wydania automatycznej odpowiedzi, zmianę statusu sprawy, przedsiębiorstwo szybko może zająć się klientem i spełnić jego oczekiwania. Przejrzysty system ticketowy, dzięki któremu można nie tylko przeanalizować historię obsługi klienta, ale również wgrać dokumenty, umożliwia szybko obsłużyć klienta. W ramach systemu helpdesk oferujemy Państwu dwa pakiety ticketowe o zróżnicowanych możliwościach, co pozwala dobrać firmie zestaw funkcji odpowiedni do potrzeb biznesowych. 

System helpdesk i nie tylko

Firma Debesis zapewnia kompleksowe rozwiązania systemowe i telekomunikacyjne dla firm. Oprócz praktycznego rozwiązania pozwalającego na obsługę klientów, jakim jest system helpdesk, oferujemy Państwu również wdrażanie systemów typu contact center, central telefonicznych czy telefonii voip.

Darmowy test: Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?

Testuj system ticketowy za darmo przez 7 dni.

Copyright 2022 © Debesis