System ticketowy Debesis - integracje

Maile, telefony, dane z formularzy i innych systemów w jednym miejscu

System ticketowy integracje z innymi platformami

Przykładowe integracje systemu ticketowego

Integracja z Bitrix24
Bitrix24
Dwustronna komunikacja miedzy systemami, aktualizacja i edycja leadów
Integracja z Baselinker
BaseLinker
Dwustronnej komunikacja umożliwia wgląd do zamówień z systemu BL oraz ich edycję
Integracja z Shoper
Shoper
Wgląd lub import zamówień do systemu ticketowego czy też ich aktualizacja
Integracje z Idosell
IdoSell
Dostęp do zamówień, magazynów czy edycja statusu zamówienia 
Integracje z InPost
InPost
Śledzenie statusu przesyłek oraz przeglądania historii wysyłek
Integracje z DPD
DPD
Śledzenie statusu przesyłek oraz przeglądania historii wysyłek
InPost
InPost integracja z system ticketowym

Integracja pomiędzy systemem ticketowym a InPost odbywa się poprzez API. Integracja między systemem ticketowym a systemem InPost wymaga wygenerowania tokena.Token pobierany jest z panelu InPost: Moje konto -> API - > API ShipX

W oknie konfiguracji uzupełniamy:

Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja

Autoryzacja – uzupełniamy:

- Środowisko – wybieramy testowe / produkcyjne

- Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika, po pojawieniu się okna uzupełniamy niezbędne dane:

Nazwa – nazwa wyświetlana,

Typ autoryzacji – Token,

Przeznaczenie – Zewnętrzne API,

Token – token wygenerowany w panelu InPost,

Używaj domyślnego prefixu,

• Zakres integracji – decydujemy jakie dane mają być widoczne w zgłoszeniu oraz jakie akcje będą wykonywane,

• Dane nadawcy – nadawca przesyłek,

• Szablony przesyłek – wybieramy szablony przesyłek jakie mogą być użyte w danej integracji.

Szablony przesyłek konfigurowane są z poziomu systemu ticketowego:

Przesyłki kurierskie -> Szablony przesyłek

• Konfiguracja metody wysyłki – określamy domyślną metodę wysyłki,

• Kurier,

• Punkt nadania (np. paczkomat),

• Konfiguracja kodów zwrotu – konfigurujemy kody zwrotów za pomocą:

Login – login użytkownika InPostHasło – hasło użytkownika InPost

Czas ważności kodu zwrotu – określony w godzinach, czas podany w powiadomieniu wysłanym za pomocą SMS, email wraz z kodem zwrotu.

Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja

Autoryzacja – uzupełniamy:

• Środowisko – wybieramy testowe / produkcyjne,

• Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika.

+22 699 99 09
biuro@debesis.pl
helpdesk@debesis.pl
Kontakt