System ticketowy integracje z innymi platformami
Integracja pomiędzy systemem ticketowym a InPost odbywa się poprzez API. Integracja między systemem ticketowym a systemem InPost wymaga wygenerowania tokena.Token pobierany jest z panelu InPost: Moje konto -> API - > API ShipX
W oknie konfiguracji uzupełniamy:
Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja
Autoryzacja – uzupełniamy:
- Środowisko – wybieramy testowe / produkcyjne
- Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika, po pojawieniu się okna uzupełniamy niezbędne dane:
Nazwa – nazwa wyświetlana,
Typ autoryzacji – Token,
Przeznaczenie – Zewnętrzne API,
Token – token wygenerowany w panelu InPost,
Używaj domyślnego prefixu,
• Zakres integracji – decydujemy jakie dane mają być widoczne w zgłoszeniu oraz jakie akcje będą wykonywane,
• Dane nadawcy – nadawca przesyłek,
• Szablony przesyłek – wybieramy szablony przesyłek jakie mogą być użyte w danej integracji.
Szablony przesyłek konfigurowane są z poziomu systemu ticketowego:
Przesyłki kurierskie -> Szablony przesyłek
• Konfiguracja metody wysyłki – określamy domyślną metodę wysyłki,
• Kurier,
• Punkt nadania (np. paczkomat),
• Konfiguracja kodów zwrotu – konfigurujemy kody zwrotów za pomocą:
Login – login użytkownika InPostHasło – hasło użytkownika InPost
Czas ważności kodu zwrotu – określony w godzinach, czas podany w powiadomieniu wysłanym za pomocą SMS, email wraz z kodem zwrotu.
Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja
Autoryzacja – uzupełniamy:
• Środowisko – wybieramy testowe / produkcyjne,
• Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika.