System ticketowy Debesis - integracje

Maile, telefony, dane z formularzy i innych systemów w jednym miejscu

System ticketowy integracje z innymi platformami

Przykładowe integracje systemu ticketowego

Integracja z Bitrix24
Bitrix24
Dwustronna komunikacja miedzy systemami, aktualizacja i edycja leadów
Integracja z Baselinker
BaseLinker
Dwustronnej komunikacja umożliwia wgląd do zamówień z systemu BL oraz ich edycję
Integracja z Shoper
Shoper
Wgląd lub import zamówień do systemu ticketowego czy też ich aktualizacja
Integracje z Idosell
IdoSell
Dostęp do zamówień, magazynów czy edycja statusu zamówienia 
Integracje z InPost
InPost
Śledzenie statusu przesyłek oraz przeglądania historii wysyłek
Integracje z DPD
DPD
Śledzenie statusu przesyłek oraz przeglądania historii wysyłek
DPD
DPD integracja z system ticketowym

Integracja pomiędzy systemem ticketowym a DPD odbywa się poprzez API. Konfiguracja integracji z DPD dostępna jest z poziomu panelu administracyjnego. Autoryzacja integracji odbywa się poprzez podanie loginu, hasła oraz numeru klienta. Zakres integracji uwzględnia to, jakie dane będą pobierane z systemu DPD (dostępność/zamówienie kuriera, śledzenie przesyłki, generowanie etykiety oraz protokołu odbioru). Konfiguracja zakłada uzupełnienie takich danych jak dane nadawcy oraz szablony przesyłek.

Uzupełniamy:

Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”,

Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja,

Autoryzacja – uzupełniamy:

- Środowisko – wybieramy testowe/ produkcyjne,

- Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika, po pojawieniu się okna uzupełniamy niezbędne dane.


Zakres integracji - decydujemy jakie dane mają być widoczne w zgłoszeniu oraz jakie akcje będą wykonywane,

Dane nadawcy – nadawca przesyłek,

Szablony przesyłek – wybieramy szablony przesyłek jakie mogą być użyte w danej integracji.

Szablony przesyłek konfigurowane są z poziomu systemu ticketowego: Przesyłki kurierskie -> Szablony przesyłek

+22 699 99 09
biuro@debesis.pl
helpdesk@debesis.pl
Kontakt