System ticketowy integracje z innymi platformami
Integracja pomiędzy systemem ticketowym a DPD odbywa się poprzez API. Konfiguracja integracji z DPD dostępna jest z poziomu panelu administracyjnego. Autoryzacja integracji odbywa się poprzez podanie loginu, hasła oraz numeru klienta. Zakres integracji uwzględnia to, jakie dane będą pobierane z systemu DPD (dostępność/zamówienie kuriera, śledzenie przesyłki, generowanie etykiety oraz protokołu odbioru). Konfiguracja zakłada uzupełnienie takich danych jak dane nadawcy oraz szablony przesyłek.
Uzupełniamy:
Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”,
Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja,
Autoryzacja – uzupełniamy:
- Środowisko – wybieramy testowe/ produkcyjne,
- Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika, po pojawieniu się okna uzupełniamy niezbędne dane.
Zakres integracji - decydujemy jakie dane mają być widoczne w zgłoszeniu oraz jakie akcje będą wykonywane,
Dane nadawcy – nadawca przesyłek,
Szablony przesyłek – wybieramy szablony przesyłek jakie mogą być użyte w danej integracji.
Szablony przesyłek konfigurowane są z poziomu systemu ticketowego: Przesyłki kurierskie -> Szablony przesyłek