Klient samodzielnie zgłasza daną sprawę przez formularz, która automatycznie pojawia się na liście ticketów do obsługi.
Portal klienta usprawnij obsługę i kontakt z klientami
Proste i skuteczne narzędzie do kontaktu z klientami
Portal obsługi klienta, to odrębny kanał komunikacji dostępny w ramach systemu ticketowego Debesis, w obrębie tego narzędzia możesz:
1. w łatwy sposób rejestrować poszczególne sprawy, reklamacje, zgłoszenia,
2. znaleźć informacje o statusach zgłoszonych ticketów,
3. kontaktować się z firmą w łatwy sposób i mieć dostęp do wszystkich swoich zgłoszeń i dokumentów.
Podgląd klienta w listę wszystkich zarejestrowanych spraw i zgłoszeń
Formularze, dzięki którym klienci mogą np. zgłaszać reklamacje z poziomu portalu klienta
Wgląd w zgłoszoną w portalu klienta sprawę, każdy etap jej realizacji, status, aktywności, dokumenty, uwagi i komentarze
Klient samodzielnie zgłasza daną sprawę przez formularz, która automatycznie pojawia się na liście ticketów do obsługi.
Klient korzystający z portalu klienta widzi postęp prac oraz może uzupełniać zgłoszenie o potrzebne materiały czy dokumenty.
Przekazane sprawy są realizowane w sposób uporządkowany zgodnie z wcześniej przygotowanym scenariuszem.
Portal klienta zapewnia szczegółową analizę zgłaszanych spraw, czasu obsługi na każdym etapie realizacji.