Medi help desk system

Maile, telefony, dane z formularzy i innych systemów w jednym miejscu

System ticketowy
poprawa obsługi pacjenta w placówce
medycznej

System ticketowy - automatyzacja

Jak można poprawić obsługę klienta?

Jednym z podstawowych czynników, który w dużej mierze wpływa na prawidłowe funkcjonowanie placówki medycznej, jest jakość obsługi pacjenta.

Ma ona znaczenie nie tylko dla poszczególnych osób, które odwiedzają podmiot placówkę medyczną, ale także – patrząc szerzej – jest ona wizytówką danego podmiotu i może przyciągać lub zniechęcać do wizyty kolejnych pacjentów. Warto zatem zastanowić się, jakie błędy popełniamy oraz jakie działania mogą pozytywnie wpłynąć na utrzymanie lub poprawę jakości obsługi pacjentów.

Poprawa obsługi klienta w placówkach medycznych wymaga starannego zaplanowania, inwestycji w personel i technologię oraz skupienia się na potrzebach pacjentów. Dobre relacje z pacjentami i dbałość o ich komfort to kluczowe elementy zapewnienia wysokiej jakości opieki medycznej.

System ticketowy w placówkach medycznych

Szybka rejestracja pacjenta

Skróć czas oczekiwania na rejestrację i zapewnij łatwy dostęp do formularzy rejestracyjnych online. Wprowadź systemy online do umawiania wizyt, co pozwala pacjentom wygodnie umawiać się na wizyty różnymi kanałami kontaktu poprzez e-mail, telefon, formularz na stronie internetowej, portal pacjenta czy czat on-line.
Dzięki zastosowaniu tych kanałów komunikacji budujemy pozytywny wizerunek placówki jako miejsca nowoczesnego i nastawionego na potrzeby klientów.

Zmniejszenie liczby odwoływanych wizyt

Wszyscy zdają sobie sprawę jak ważne jest zarządzanie umówionymi wizytami pacjentów i jak duży problem stanowią nieodwołane wizyty. Dlatego z jednej strony istotne jest edukowanie personelu medycznego i recepcji w zakresie informowania pacjentów o konieczności potwierdzania lub odwoływania wizyt, natomiast z drugiej ważne jest aby stosować rozwiązania, ułatwiające kontakt z placówkami.

Jedną z nich jest komunikacja email i SMS - przed zbliżającą się wizytą system wysyła automatycznie przypomnienie e-mail i SMS o wizycie dla pacjenta, informacja może zawierać np. datę, godzinę wizyty, numer gabinetu, sposób odwołania potwierdzenia lub odwołania wizyty.

Innym sposobem jest zastosowanie voiceboota; voicebooty są zintegrowane z systemem umawiania wizyt. Jedną z ich funkcji jest automatyzacja rozmów z pacjentami, wykorzystująca interfejs głosowy i sztuczną inteligencję. W praktyce oznacza to, że pacjenci nie muszą czekać, aż ktoś odbierze telefon, co jest potencjalnym utrudnieniem w przy zmianie terminu lub odwołaniu konsultacji. Co więcej, zainteresowani dostają również powiadomienia SMS o planowanej wizycie wraz z instrukcją ewentualnej rezygnacji.

Portal pacjenta

Portal pacjenta Debesis to łatwiejszy i wygodniejszy sposób na komunikację placówki medycznej z pacjentem. Pozwala na rezerwację wizyt, zgłaszanie potrzeb na określone badania czy odnawianie recept.

W portalu pacjenta dostępne są:
- wyniki badań wykonanych w placówce medycznej,
- dokumentacja z wcześniejszych wizyt w placówce medycznej.

W portalu pacjent może umieścić dokumentację medyczną z leczenia w innych placówkach.

+22 699 99 09
biuro@debesis.pl
helpdesk@debesis.pl
Kontakt