Szybka rejestracja pacjenta
Skróć czas oczekiwania na rejestrację i zapewnij łatwy dostęp do formularzy rejestracyjnych online. Wprowadź systemy online do umawiania wizyt, co pozwala pacjentom wygodnie umawiać się na wizyty różnymi kanałami kontaktu poprzez e-mail, telefon, formularz na stronie internetowej, portal pacjenta czy czat on-line.
Dzięki zastosowaniu tych kanałów komunikacji budujemy pozytywny wizerunek placówki jako miejsca nowoczesnego i nastawionego na potrzeby klientów.
Zmniejszenie liczby odwoływanych wizyt
Wszyscy zdają sobie sprawę jak ważne jest zarządzanie umówionymi wizytami pacjentów i jak duży problem stanowią nieodwołane wizyty. Dlatego z jednej strony istotne jest edukowanie personelu medycznego i recepcji w zakresie informowania pacjentów o konieczności potwierdzania lub odwoływania wizyt, natomiast z drugiej ważne jest aby stosować rozwiązania, ułatwiające kontakt z placówkami.
Jedną z nich jest komunikacja email i SMS - przed zbliżającą się wizytą system wysyła automatycznie przypomnienie e-mail i SMS o wizycie dla pacjenta, informacja może zawierać np. datę, godzinę wizyty, numer gabinetu, sposób odwołania potwierdzenia lub odwołania wizyty.
Innym sposobem jest zastosowanie voiceboota; voicebooty są zintegrowane z systemem umawiania wizyt. Jedną z ich funkcji jest automatyzacja rozmów z pacjentami, wykorzystująca interfejs głosowy i sztuczną inteligencję. W praktyce oznacza to, że pacjenci nie muszą czekać, aż ktoś odbierze telefon, co jest potencjalnym utrudnieniem w przy zmianie terminu lub odwołaniu konsultacji. Co więcej, zainteresowani dostają również powiadomienia SMS o planowanej wizycie wraz z instrukcją ewentualnej rezygnacji.
Portal pacjenta
Portal pacjenta Debesis to łatwiejszy i wygodniejszy sposób na komunikację placówki medycznej z pacjentem. Pozwala na rezerwację wizyt, zgłaszanie potrzeb na określone badania czy odnawianie recept.
W portalu pacjenta dostępne są:
- wyniki badań wykonanych w placówce medycznej,
- dokumentacja z wcześniejszych wizyt w placówce medycznej.
W portalu pacjent może umieścić dokumentację medyczną z leczenia w innych placówkach.