Sprawdź, jak uporządkować zgłoszenia od klientów, jak zapanować nad wiadomościami z e-maili, telefonu i social media, jak wdrożyć system obsługi klienta online i zautomatyzować odpowiedzi na maile klientów z pomocą systemu ticketowego Debesis i automatyzacji.
Zacznij od treści, które najczęściej pomagają firmom uporządkować obsługę klienta i wdrożyć system ticketowy.
Nowe treści o systemie obsługi klienta, systemach ticketowych i automatyzacji obsługi klienta.
Na blogu pokazujemy dobre praktyki, ale największą wartość daje ich dopasowanie do Twoich procesów. Umów krótką rozmowę – pokażemy, jak system obsługi klienta i system ticketowy Debesis mogą pomóc w Twoim zespole.
Krótko odpowiadamy, jak korzystać z bloga i czego możesz się po nim spodziewać w kontekście systemu obsługi klienta, systemów ticketowych i automatyzacji obsługi klienta.
Tak. Większość treści powstaje na bazie projektów realizowanych z klientami Debesis – od uporządkowania skrzynek mailowych, przez wdrożenie systemu obsługi klienta online, aż po integracje z e-commerce i automatyzację odpowiedzi na maile klientów.
Dobrym startem są artykuły z kategorii Poradniki & checklisty oraz Systemy ticketowe. Znajdziesz tam konkretne kroki – jak zmapować procesy, jak uporządkować zgłoszenia od klientów i jak przygotować zespół do pracy w jednym systemie.
Tak, i dokładnie tak rekomendujemy robić. Na blogu znajdziesz przykłady tego, jak zacząć od prostych reguł (np. automatyczny przydział zgłoszeń, szablony odpowiedzi), a dopiero potem przejść do bardziej zaawansowanych scenariuszy z wykorzystaniem AI.