
Integracje systemu ticketowego z SalesForce
System ticketowy posiada swoje API, dzięki któremu możemy integrować się z innymi systemami, dodatkowo Nasi programiści są wstanie dostosować system ticketowy do potrzeb komunikacji z innymi rozwiązaniami CRM.
Debesis API przygotowane jest zgodnie ze standardem Restful API i Soap API. Komunikuje się z zewnętrznymi systemami za pomocą metody GET lub POST.
System ticketowy integruje się się z platformami sprzedaży i zarządzania danymi (CRM, e-shop czy WFM) jak BaseLinker, Bitrix, DPD, InPost, Shoper, IdoSell, SalesForce czy narzędziami social media.
Integracje pozwalają na wgląd w ramach systemu ticketowego w niezbędne informacje bez konieczności dodatkowych czynności co w oczywisty sposób zwiększa efektywność i wydajność obsługi zgłoszeń.
Zależy nam na rozwijaniu integracji systemu ticketowego z innymi serwisami, tak aby Nasi klienci mieli możliwość zarządzać zgłoszeniami i wszystkimi aktywnościami jakie są z nimi związane w ramach jednego systemu.
POZOSTAŃMY W KONTAKCIE
SalesForce integracja z system ticketowym
Integracja pomiędzy systemem ticketowym a SalesForce odbywa się poprzez API.
Integrację miedzy systemem ticketowym a systemem BaseLinker dodajemy w zakładce

Po wybraniu klawisza
pojawia się okno konfiguracji integracji:
W systemie ticketowym, w oknie konfiguracji uzupełniamy następujące dane:
Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”.
Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja.
Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika API, po pojawieniu się okna uzupełniamy:

• Nazwa – nazwa wyświetlana w systemie ticketowym.
• Typ autoryzacji – SalesForceOAuth.
• Przeznaczenie – Zewnętrzne API.
• Klucz klienta (Consumer Key).
• Token autoryzacyjny (Consumer Secret).
W celu przeprowadzenia procesu autoryzacji wymagane jest uzupełnienie pól Consumer Key oraz Consumer Secret. Z poziomu SalesForce należy skonfigurować nową aplikację, nadać jej uprawnienia pozwalające na odczyt danych. SalesForce -> New Connected App
Po jej zapisaniu powinien pojawić się komunikat, gdzie należy wybrać przycisk „Continue”, następnie pojawi się okno z widocznym Consumer Key oraz Consumer Secret w formie tokenów. Należy je skopiować oraz uzupełnić w systemie ticketowym w odpowiednich polach.
• Login – login użytkownika SalesForce.
• Hasło – login użytkownika SalesForce.
Następnie wybieramy klawisz
Zakres integracji - decydujemy jakie dane mają być widoczne w zgłoszeniu oraz jakie akcje będą wykonywane:
• Aktualizacja pól rekordów
• Pola obiektu
• Lista obiektów
• Pobieranie rekordów
Po zdefiniowaniu powyższych parametrów system będzie pobierał rekordy z SalesForce.
Darmowy test: Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?
Testuj system ticketowy za darmo przez 7 dni.
Copyright 2022 © Debesis