System call center, tickety, helpdesk, help desk, bazy danych

Integracje systemu ticketowego z firmą kurierską InPost

System ticketowy posiada swoje API, dzięki któremu możemy integrować się z innymi systemami, dodatkowo Nasi programiści są wstanie dostosować system ticketowy do potrzeb komunikacji z innymi rozwiązaniami CRM.


Debesis API przygotowane jest zgodnie ze standardem Restful API i Soap API. Komunikuje się z zewnętrznymi systemami za pomocą metody GET lub POST. 


System ticketowy integruje się się z platformami sprzedaży i zarządzania danymi (CRM, e-shop czy WFM) jak BaseLinker, Bitrix, DPD, InPost, Shoper, IdoSell, SalesForce czy narzędziami social media.


Integracje pozwalają na wgląd w ramach systemu ticketowego  w niezbędne informacje bez konieczności dodatkowych czynności co w oczywisty sposób zwiększa efektywność i wydajność obsługi zgłoszeń.


Zależy nam na rozwijaniu integracji systemu ticketowego z innymi serwisami, tak aby Nasi klienci mieli możliwość zarządzać zgłoszeniami i wszystkimi aktywnościami jakie są z nimi związane w ramach jednego systemu.

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

Inpost integracja z system ticketowym

Integracja pomiędzy systemem ticketowym a InPost odbywa się poprzez API.  Integracja między systemem ticketowym a systemem InPost wymaga wygenerowania tokena.
Token pobierany jest z panelu InPost: Moje konto -> API - > API ShipX

Integrację miedzy systemem ticketowym a systemem InPost dodajemy w zakładce

zakładka integracja
dodaj integracje

Po wybraniu klawisza

pojawia się okno konfiguracji integracji:

inpost integracja

W oknie konfiguracji uzupełniamy:
Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”
Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja
Autoryzacja – uzupełniamy:
•    Środowisko – wybieramy testowe / produkcyjne
•    Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika, po pojawieniu się okna uzupełniamy:

użytkownik API integracja InPost

Nazwa – nazwa wyświetlana,
Typ autoryzacji – Token,
Przeznaczenie – Zewnętrzne API,
Token – token wygenerowany w panelu InPost,
Używaj domyślnego prefixu,
•    Zakres integracji – decydujemy jakie dane mają być widoczne w zgłoszeniu oraz jakie akcje będą wykonywane
•    Dane nadawcy – nadawca przesyłek
•    Szablony przesyłek – wybieramy szablony przesyłek jakie mogą być użyte w danej integracji.
Szablony przesyłek konfigurowane są z poziomu systemu ticketowego:
Przesyłki kurierskie -> Szablony przesyłek
Konfiguracja metody wysyłki – określamy domyślną metodę wysyłki
•    Kurier
•    Punkt nadania (np. paczkomat)
•    Konfiguracja kodów zwrotu – konfigurujemy kody zwrotów za pomocą:
Login – login użytkownika InPost
Hasło – hasło użytkownika InPost
Czas ważności kodu zwrotu – określony w godzinach, czas podany w powiadomieniu wysłanym za pomocą SMS, email wraz z kodem zwrotu.
Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”
Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja
Autoryzacja – uzupełniamy:
•    Środowisko – wybieramy testowe / produkcyjne
•    Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika, po pojawieniu się okna uzupełniamy:

InPost integracja - na czym polega system ticketowy

System ticketowy to nic innego jak pełna integracja z istniejącym już panelem do zamawiania udostępnionym dla klienta. Działa na zasadzie swego rodzaju automatyzacji, dzięki której nie ma konieczności, abyś ręcznie realizował wszystkie złożone zamówienia, w tym zamawianie kuriera. Dzięki wdrożeniu integracji systemowej możesz z powodzeniem przekazać poszczególne zadania narzędziu, które doskonale poradzi sobie z powierzonym zleceniem, co umożliwi wdrożenie do firmy dużych oszczędności przede wszystkim pod względem czasowym, ale też finansowym. InPost integracja daje możliwość pełnej konfiguracji danych w celu przekazania ich dalej.

Integracja InPost - co daje połączenie panelu z firmą kurierską?

System ticketowy opiera się nie tylko na integracji mającej na celu zatwierdzanie poszczególnych zamówień, ale także przekazywanie dalszych informacji do firmy kurierskiej. Poprzez połączenie działań sklepu internetowego z dostępnym narzędziem możesz w sposób automatyczny generować i drukować etykiety przewozowe, które będą gotowe do przyklejenia na daną przesyłkę oraz zawiadomić firmę kurierską o konieczności odbioru przygotowanych paczek. Integracja InPost to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą zwielokrotnić dotychczasowe zyski poprzez rozszerzenie działalności o nowe kanały sprzedażowe bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników do firmy.

Integracja z InPost - bieżąca obsługa i rejestr danych

Integracja z InPost wiąże się również z automatycznym raportowaniem poszczególnych zamówień i ilości dostarczonych przesyłek przez danego przewoźnika. Prowadząc swój własny biznes z pewnością proponujesz klientom kilka opcji dostawy zamówionego towaru. System ticketowy zintegrowany z firmą InPost  z łatwością tworzy raporty wykonanych zleceń podliczając niezbędne dane potrzebne do końcowego rozliczenia. Takie rozwiązanie zdecydowanie ułatwia zamknięcie miesiąca i przejście do kolejnych zadań niezbędnych przy prowadzeniu własnej działalności.

Paczkomaty integracja - dlaczego postawić na integrację z InPost?

Większość klientów ceni sobie udogodnienie, jakie dają paczkomaty. Integracja systemu z paczkomatami pozwala podnieść rangę twojego biznesu zyskując grono zadowolonych konsumentów, którzy zamawiając towar mogą wskazać bezpośrednie miejsce odbioru w postaci dedykowanej skrytki oraz odebrać przesyłkę o dowolnej porze, nawet w nocy. Co więcej, połączenie działań z firma przewozową daje możliwość przesłania kliku przesyłek jednocześnie.

Darmowy test: Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?

Testuj system ticketowy za darmo przez 7 dni.

Copyright 2022 © Debesis