System call center, tickety, helpdesk, help desk, bazy danych

Integracje systemu ticketowego z firmą kurierską DPD

System ticketowy posiada swoje API, dzięki któremu możemy integrować się z innymi systemami, dodatkowo Nasi programiści są wstanie dostosować system ticketowy do potrzeb komunikacji z innymi rozwiązaniami CRM.


Debesis API przygotowane jest zgodnie ze standardem Restful API i Soap API. Komunikuje się z zewnętrznymi systemami za pomocą metody GET lub POST. 


System ticketowy integruje się się z platformami sprzedaży i zarządzania danymi (CRM, e-shop czy WFM) jak BaseLinker, Bitrix, DPD, InPost, Shoper, IdoSell, SalesForce czy narzędziami social media.


Integracje pozwalają na wgląd w ramach systemu ticketowego  w niezbędne informacje bez konieczności dodatkowych czynności co w oczywisty sposób zwiększa efektywność i wydajność obsługi zgłoszeń.


Zależy nam na rozwijaniu integracji systemu ticketowego z innymi serwisami, tak aby Nasi klienci mieli możliwość zarządzać zgłoszeniami i wszystkimi aktywnościami jakie są z nimi związane w ramach jednego systemu.

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

DPD integracja z system ticketowym

Integracja pomiędzy systemem ticketowym a DPD odbywa się poprzez API. Konfiguracja integracji z DPD dostępna jest z poziomu panelu administracyjnego. Autoryzacja integracji odbywa się poprzez podanie loginu, hasła oraz numeru klienta. Zakres integracji uwzględnia to, jakie dane będą pobierane z systemu DPD (dostępność/zamówienie kuriera, śledzenie przesyłki, generowanie etykiety oraz protokołu odbioru). Konfiguracja zakłada uzupełnienie takich danych jak dane nadawcy oraz szablony przesyłek.

Integrację miedzy systemem ticketowym a systemem DPD dodajemy w zakładce

zakładka integracja
dodaj integracje

Po wybraniu klawisza

pojawia się okno konfiguracji integracji:

Uzupełniamy:

Nazwa – nazwa wyświetlana w zakładce „Integracja”,
Serwis – wskazujemy z jakim serwisem będzie przeprowadzona integracja,

Autoryzacja – uzupełniamy:

Środowisko – wybieramy testowe/ produkcyjne,
Użytkownik API – dodajemy nowego użytkownika, po pojawieniu się okna uzupełniamy:

DPD integracja

Nazwa – nazwa wyświetlana,
Typ autoryzacji - DPD,
Przeznaczenie – Zewnętrzne API,
Login – login użytkownika DPD,
Hasło – hasło użytkownika DPD,
Numer klienta – numer klienta użytkownika DPD.

Po wybraniu klawisza

Zakres integracji - decydujemy jakie dane mają być widoczne w zgłoszeniu oraz jakie akcje będą wykonywane,
Dane nadawcy – nadawca przesyłek,
Szablony przesyłek – wybieramy szablony przesyłek jakie mogą być użyte w danej integracji.
Szablony przesyłek konfigurowane są z poziomu systemu ticketowego:  Przesyłki kurierskie -> Szablony przesyłek

Darmowy test: Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?

Testuj system ticketowy za darmo przez 7 dni.

Copyright 2022 © Debesis