Raporty SLA pokażą nam w formie zestawień najważniejsze wskaźniki KPI.
Jeśli są potrzebne niestandardowe raporty, wyślij nam swoje propozycje.
Personalizacja systemu
Samodzielnie konfiguruj uprawnienia pracowników.
Samodzielnie twórz i zarządzaj statusami zgłoszeń.
Dostosuj system do potrzeb własnych oraz swoich klientów...
Samodzielnie dostosuj wygląd dostępnych funkcji.
Jeśli masz potrzebę zbierania dodatkowych informacji utwórz formularze
Przygotuj szablony odpowiedzi i powiadomień do klientów.
Utwórz i zarządzaj IVR'em, przygotuj trasę, dodaj nagrania, określ godziny dostępności.
Bezpieczeństwo
Certyfikaty SSL, każdy Nasz klient ma unikalny certyfikat SSL.
Dostęp do systemu ticketowego ograniczamy do wskazanych adresów IP.
Dbamy o bezpieczeństwo korzystania z systemu i danych Twoich klientów...
Stosujemy podwójną autoryzację z wykorzystaniem kodów SMS.
Polityka haseł.
Integracje z innymi systemami
Posiadamy wewnętrzne API, dzięki któremu integrujemy się z innymi systemami.
Jesteśmy zintegrowani z najpopularniejszymi systemami, z których korzysta e-commerce, np. Baselinker, Bitrix, Salesforce, Allegro, DPD, Inpost...
Wysyłamy i pobieramy dane z innych systemów dzięki czemu obsługa jest bardziej efektywna...
Magazyn produktów
Zarządzaj bieżącymi zasobami produktów
Zmniejszenie ilości błędów w przepływie produktów
Lepsza kontrola produktów i ich stanów magazynowych...
Usprawnienie wysyłek zamówień do klientów
Stała kontrola stanów magazynowych
Kalendarz zadań
Kalendarz zintegrowany z systemem ticketowym
Wgląd do wszystkich zaplanowanych zdarzeń dla danego zgłoszenia
Przypisz zadania, spotkania czy projekty do poszczególnych osób w zespole ...
Planowanie swojego czasu pracy oraz innych użytkowników
Zarządzanie zadaniami w projektach, planowanie spotkań, dyżurów lub telekonferencji
System w modelu SaaS
Dostęp do systemu zgłoszeń z każdego miejsca gdzie jest dostęp do sieci Internet
Oprogramowanie działa jako usługa, nie ma potrzeby dokonywania dużych inwestycji, wystarczy wykupić dostęp do takiej liczby stanowisk jaka jest potrzebna w firmie.
Dostęp do systemu zgłoszeń z każdego miejsca i z każdego urządzenia...
Polski dostawca rozwiązań
Przechowywanie i przetwarzanie danych odbywa się na terenie Polski co ma istotne znaczenie w odniesieniu do przepisów RODO (w tym umów powierzenia, przetwarzania danych osobowych).
System ticketowy jest przygotowany w języku polskim, wraz z tłumaczeniami na inne języki, np. angielski.
System zlokalizowany jest na polskich serwerach i jest dostępny w języku polskim...
Portal klienta systemu zgłoszeń
Z poziomu portalu klienta możesz mieć wgląd w zgłoszenia jakie zostały przekazane do firmy i są przez nie obsługiwane.
Zarejestruj zgłoszenie, zapoznaj się z odpowiedzią, przekaż załączniki, analizuj sprawę na wykresie czasu timeline.
Udostępnij klientom możliwość wglądu w obsługiwane zgłoszenia...
Aplikacja mobilna
Dostęp do wszystkich zgłoszeń z telefonu komórkowego lub tabletu.
Powiadomienia, odpowiedzi, zmiany statusów, notatki w zgłoszeniu w aplikacji mobilnej.
Zgłoszenia pod kontrolą z poziomu urządzenia mobilnego...
Darmowy test:Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?