System call center, tickety, helpdesk, help desk, bazy danych

Pomoc i wsparcie

Informacje i materiały, które pomogą szybciej i łatwiej obsługiwać klientów

Nie masz jeszcze systemu ticketowego?

Wypróbuj już teraz, za darmo!

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

customer care

1

Baza wiedzy system ticketowy

System ticketowy Debesis jest narzędziem, dzięki któremu obsługujemy w jednym miejscu zgłoszenia od klientów z różnych kanałów.

System rejestruje zgłoszenia (tickety) z wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych, jak również z formularzy internetowych, wiadomości SMS. Każdy taki ticket zostaje automatycznie przyporządkowany do wcześniej ustalonych kategorii zgłoszeń oraz pracowników.

System obsługi klienta pozwala określać statusy zgłoszeń, dzięki czemu w przejrzysty sposób prowadzone są działania nad danym zadaniem. Dodatkowo w systemie generowane są raporty, dzięki czemu w prosty sposób prezentowane są dane na temat obsługiwanych zgłoszeń.W systemie gromadzona jest historia kontaktów z klientem, do której w każdym momencie można powrócić.

System ticketowy doskonale sprawdzi się w każdej branży, przy obsłudze zgłoszeń w dziale obsługi klienta, help desk, sprzedaży jak również reklamacji.

Darmowy test: Zastanawiasz się nad uporządkowaniem i usprawnieniem obsługi klienta?

Testuj system ticketowy za darmo przez 7 dni.

Copyright 2022 © Debesis