Automatyczna dystrybucja
System analizuje wszystkie zgłoszenia pod kątem źródła ich pochodzenia, treści, słów kluczowych i automatycznie rozdziela wśród pracowników.
Automatyzuj powtarzalne czynności w obsłudze klienta
Wykorzystaj narzędzia, które zastępują powtarzalne czynności automatycznymi procesami, dzięki czemu usprawnisz obsługę klienta w swojej firmie.
Czy wiesz, że od 63% - 74%* wszystkich zgłoszeń nie wymaga obsługi pracownika?
* informacje na podstawie analizy obsługiwanych w systemie ticketowym zgłoszeń w okresie 1.06 - 30.09.2023 (próbka 1 467 982 zgłoszeń).
930 zgłoszeń dziennie jest zamykanych przez system ticketowy automatycznie, co powoduje, że odciąża średnio 2 pracowników
Wdrożenie i utrzymanie systemu ticketowego to koszt 109 pln/msc/użytkownika, koszt pracownika to ok. 5 000 pln/msc
Przy zastosowaniu procesów automatyzacji obsługi klienta oszczędności, poprawa jakości, szybkość kontaktu z klientem są niewspółmierne z wydatkami na system (oszczędność prawie 10 000 pln/msc)
System analizuje wszystkie zgłoszenia pod kątem źródła ich pochodzenia, treści, słów kluczowych i automatycznie rozdziela wśród pracowników.
Poszczególne zgłoszenia w zależności od ich treści, źródła pochodzenia czy rodzaju nadawcy mają nadawany priorytet obsługi.
Kolejkowanie zgłoszeń, analiza dostępności pracownika, liczba nowych spraw, metody dystrybucji wspierają płynną obsługę klienta.
System ticketowy wspiera proces obsługi klienta w automatycznym poinformowaniu klienta o rejestracji jego sprawy czy zmianie statusu.
Przykładowy proces automatyzacji:
- użytkownicy zgłaszają się do wybranych sieci warsztatów na okresowe przeglądy serwisowe oraz naprawy wynajmowanych aut,
- serwisy informują Klienta w formie mailowej o zakresie, kosztach i terminie naprawy/serwisu,
- system automatycznie odczytuje dane pojazdu jakie są zawarte w wiadomości e-mail i tworzy na tej podstawie zgłoszenia,
- pracownik dokonuje weryfikacji przesłanych informacji i dokonuje akceptacji lub odpowiada na przesłaną wiadomość,
- zgłoszenie jest dystrybuowane automatycznie do określonego pracownika,
- akceptacja pracownika wywołuje wysłanie automatycznej wiadomości do warsztatu.
Korzyści:
- skrócenie czasu potrzebnego na analizę i akceptację kosztorysów prac, napraw serwisowych,
- gromadzenie wszystkich zgłoszeń od kilkunastu warsztatów wraz z wymianą korespondencji z klientem w jednym miejscu,
- poprawa wizerunkowa.
Przykładowy proces automatyzacji:
- wdrożenie systemu obsługi zgłoszeń (e-mail, www, SMS, telefon) w językach polskim, angielskim i portugalskim,
- automatyczna dystrybucja połączeń telefonicznych z różnych sklepów internetowych do określonych pracowników,
- automatyczna dystrybucja zgłoszeń mailowych, automatycznych powiadomień z platform sprzedażowych do określonych pracowników,
- automatyczne filtrowanie zgłoszeń na określone kategorie poprzez metody analizy i identyfikacji treści, nazwy, słów kluczowych, języka, nadawców, grup klientów,
- automatyczne powiadamianie poprzez wiadomość SMS o terminie wizyty w salonie kosmetycznym,
- integracja z systemami płatności, integracja z systemem Baselinker.
Korzyści:
- automatyczne rozdzielanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych do pracowników posiadających określone kompetencje,
- skrócenie czasu potrzebnego na obsługę (o ponad 60 sec.), identyfikacja klienta, historia zamówionych usług, płatności, rabatów w jednym systemie.
Przykładowy proces automatyzacji:
- automatyczna dystrybucja połączeń telefonicznych z różnych sklepów internetowych do określonych pracowników,
- automatyczna dystrybucja zgłoszeń mailowych, automatyczna dystrybucja powiadomień z platform sprzedażowych do określonych pracowników,
- automatyczne filtrowanie zgłoszeń na określone kategorie poprzez metody analizy i identyfikacji treści, nazwy, słów kluczowych, nadawców, grup klientów,
- automatyczne zamykanie zgłoszeń nie wymagających zaangażowania pracowników, nagrywanie rozmów telefonicznych,
- automatyczne powiadomienia,
- integracja z Baselinker,
- import danych o klientach i zamówieniach do szczegółów zgłoszenia.
Korzyści:
- poprawa efektywności pracy, pracownicy zajmują się tylko istotnymi sprawami,
- skrócenie czasu obsługi klienta o 32%,
- 100% obsługiwanych połączeń telefonicznych i wiadomości e-mail w założonym czasie.